wtorek, 4 października 2011

wszystko i nic .

 na początek inpiracja paznokciami sposobem wodnym . nie jest to aż tak skomplikowane jak może się wydawać jednak bardzo czasochłonne.  próbowałam osobiście i mam rade - jeśli jesteś niecierpliwa to się lepiej na to nie porywaj ;) przez ok 20 min zrobiłam 2 paznokcie , brudząc przy tym całe palce . gdy trzeci wyszedł mi z całkiem innym wzorem , zrezygnowałam ;] plusy - wyglądają genialnie . minusy- trudno powtórzyć ten sam wzór na wszystkich paznokciach noo i jest to bardzo czasochłonne. w każdym bądź razie każda powinna tego spróbować , moze akurat odkryjecie w sobie ukryty talent ;)



francuski makijaż - czarna kreska i mocno czerwone usta . jak najbardziej na czasie .
nakładanie szminki można takze wykonać sposobem tzw wklepywania. polega on na nakładaniu szminki na palec i wklepywaniu je delikanie w usta . efekt wygląda nieco mniej intensywnie i jest finezyjnie niedbały :)



co do fryzur , cieszą mnie nowe trendy na jesień/zimę 2011.  potargane wiatrem, niedbale ułożone, dominujący gigantyzm - duże koki i końskie ogony z  wytapirowanymi włosami . moje nieokiełznane włosy tej jesieni będą modne haha ;)

1 komentarz: